Az Autó
Linkedin poszt
Vendékposztok Az Autó magazin hivatalos Linkedin oldalán
Használd a Linkedin posztokat marketingcélokra termékek, promóciók és márka kiemelt elemek vizuális bemutatására! A szövegben fogalmazz meg erős cselekvésre ösztönzéseket (CTA-kat) az elköteleződés és a célod érdekében. A kampány alatt kövesd a kommenteket!
Kampányok és megjelenés
- Vendégposztok az „Az Autó” hivatalos Linkedin oldalán rövid leírással, linkkel a leírásban.
Listaár
- 100.000 Ft + ÁFA / 30 nap
Az ár nem tartalmazza a kreatívgyártás költségeit, az ügynökségi kedvezményt.
Anyagleadás
3 munkanappal az egyeztetett megjelenés előtt az Anyagleadási útmutató szerint max. 500 kbyte/kreatív méretben, rövid szöveggel + landing urllel.
Tippek a Facebook vendégposztok használatához
-
Vond be a közönségedet: Válaszolj a hozzászólásokra és üzenetekre, hogy közösséget építs és aktív beszélgetéseket tarts.
-
Oszd meg a felhasználók által kommentekben generált tartalmakat!
-
Mutasd be az ügyfeleid által létrehozott tartalmakat a márkahűség és a hitelesség növelése érdekében.
-
Mutasd be a termékeket kontextusban: Tegyél közzé fotókat vagy videókat a termékeidről, amelyeket valós élethelyzetekben használnak, hogy bemutasd azok előnyeit.
-
Mesélj el egy történetet: Használj posztsorozatokat, hogy elköteleződést építs egy adott téma, esemény vagy termékjellemző köré.
Technikai információk (online)
- Desktop méret:820×312 px
- Mobil méret: 640×360 px
Facebook borítóképének 820 x 312 pixel méretben jelenik meg asztali számítógépen és 640 x 360 pixel méretben mobilon. A legjobb, ha nagyobb méretet, például 820 x 360 pixelt tervezel, ügyelve arra, hogy minden fontos elem a középső, biztonságos zónán belül legyen (kb. 640 x 312 pixel), hogy megakadályozd a mobileszközökön történő levágásukat.
