a2
Facebook borító
a2 | autó- és alkatrészpiac nyitott adásvételi csoport 100.000 taggal
Használd a Facebook borítót marketingcélokra termékek, promóciók és márka kiemelt elemek vizuális bemutatására! A szövegben fogalmazz meg erős cselekvésre ösztönzéseket (CTA-kat) az elköteleződés és a célod érdekében. A kampány alatt frissítsd akár két alkalommal is a borítóképedet.
Kampányok és megjelenés
- 30 napos megjelenés a 100.000 tagot számláló „a2 | autó- és alkatrészpiac” nyitott adásvételi csoport borítóján, rövid leírással, linkkel a leírásban.
Listaár
- 100.000 Ft + ÁFA / 30 nap
Az ár nem tartalmazza a kreatívgyártás költségeit, az ügynökségi kedvezményt.
Anyagleadás
3 munkanappal az egyeztetett megjelenés előtt az Anyagleadási útmutató szerint max. 500 kbyte/kreatív méretben, rövid szöveggel + landing urllel.
Tippek a Facebook borító használatához
-
Emelje ki a promóciókat és az új termékeket: A borítóképedet aktuális ajánlatok, közelgő események vagy új termékbevezetések reklámozására szánd.
-
Mutassa meg márkádat: Használjon olyan képet, amely vizuálisan képviseli vállalkozása tevékenységét, értékeit vagy csapatát, hogy erős első benyomást kelthess.
-
Legyen egyszerű és világos: Kerüld a túl sok szöveget. Koncentrálj egy meggyőző vizuális elemre, amely könnyen érthető és gyorsan érthető.
-
Győződj meg a mobil és asztali kompatibilitásról: Tervezd úgy borítóképet, hogy a fontos elemek középre kerüljenek és láthatóak legyenek mind asztali, mind mobileszközökön, mivel a Facebook másképp vágja és méretezi a képet.
Technikai információk (online)
- Desktop méret: 1.640 x 856 px
- Mobil méret: –
A Facebook-csoport borítóképének ajánlott mérete 1640 x 856 képpont (1,91:1 képarány). Ez a méret asztali számítógépen és mobileszközön egyaránt jól működik, annak ellenére, hogy a Facebook az eszköztől (asztali számítógép vagy mobil) függően levágja a kép tetejét és alját. Ezért a fontos tartalmat tartsd távol a felső és alsó szélektől. lesz levágva,
