Az Autó

Linkedin poszt

Vendékposztok Az Autó magazin hivatalos Linkedin oldalán

Használd a Linkedin posztokat marketingcélokra termékek, promóciók és márka kiemelt elemek vizuális bemutatására! A szövegben fogalmazz meg erős cselekvésre ösztönzéseket (CTA-kat) az elköteleződés és a célod érdekében. A kampány alatt kövesd a kommenteket!

Kampányok és megjelenés

  • Vendégposztok az „Az Autó” hivatalos Linkedin oldalán rövid leírással, linkkel a leírásban.

Listaár

  • 100.000 Ft + ÁFA / 30 nap

Az ár nem tartalmazza a kreatívgyártás költségeit, az ügynökségi kedvezményt.

Anyagleadás

3 munkanappal az egyeztetett megjelenés előtt az Anyagleadási útmutató szerint max. 500 kbyte/kreatív méretben, rövid szöveggel + landing urllel.

Tippek a Facebook vendégposztok használatához

  • Vond be a közönségedet: Válaszolj a hozzászólásokra és üzenetekre, hogy közösséget építs és aktív beszélgetéseket tarts.

  • Oszd meg a felhasználók által kommentekben generált tartalmakat!

  • Mutasd be az ügyfeleid által létrehozott tartalmakat a márkahűség és a hitelesség növelése érdekében.

  • Mutasd be a termékeket kontextusban: Tegyél közzé fotókat vagy videókat a termékeidről, amelyeket valós élethelyzetekben használnak, hogy bemutasd azok előnyeit.

  • Mesélj el egy történetet: Használj posztsorozatokat, hogy elköteleződést építs egy adott téma, esemény vagy termékjellemző köré.

     

Facebook poszt

Technikai információk (online)

  • Desktop méret:820×312 px
  • Mobil méret: 640×360 px

Facebook borítóképének 820 x 312 pixel méretben jelenik meg asztali számítógépen és 640 x 360 pixel méretben mobilon. A legjobb, ha nagyobb méretet, például 820 x 360 pixelt tervezel, ügyelve arra, hogy minden fontos elem a középső, biztonságos zónán belül legyen (kb. 640 x 312 pixel), hogy megakadályozd a mobileszközökön történő levágásukat.